Σελίδες


Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Μεσανυχτα και κατι, ξημερωνει η μερα της Eurovision...!

Ε ναι λοιπον!!
Ειμαι "απ εκεινες" !!!
Το λεω και το χαιρομαι!!
Τρελλαινομαι για τις υπερπαραγωγες, τα υπερσοου, το θεαμα, και ο,τιδηποτε τελοσπαντω εχει φωτα, θεμα και χαριτωμενια!
Ναι το ξερω, ειμαι πολυ μελαγχολικος ανθρωπος!!
Τελοσπαντων, το τι μου αρεσει να βλεπω στην τηλεοραση και το αν ειμαι μελαγχολικη ή οχι ειναι αλλο θεμα απ αυτο που παω να θιξω, ισως καποια αλλη στιγμη, που δε θα εχω κατι αλλο να πω, μιλησω γι αυτα! Πραγμα αδυνατο να συμβει, γιατι ο λογος που εφτιαξα το μπλογκ ειναι για να μπορω να πω αυτα που θελω να πω, σ ενα πιο δημοσιο βημα, κατι σαν ημερολογιο δηλαδη αποψεων περι ανεμων και υδατων! Αρα αν δεν εχω οντως κατι να πω, απλα δε θα γραψω.
Αλλα!!!
Τωρα εχω!!
Τι εχω? ΝΕΥΡΑ!!
Νευρα με ολους αυτους τους wannabe εναλλακτικους τυπους και τις εναλλακτικες τυπισσες που οοοοχι μονο κοροιδευουν εμας που βλεπουμε Eurovision, οοοοχι μονο θεωρουν τους εαυτους τους ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Χαλιλ Γκιμπραν σε θεμα πνευματικου επιπεδου, ενω εμας καγκουρια και ανοητους...
Αλλα μας τη σπανε οτε και αν κανουμε το λαθος να τους προσκαλεσουμε να δουνε τη eurovision μαζι μας!!!
Ατακες του τυπου "Τι μαλακιες βλεπουμεεεεεεε????" ή "Ολα στημενα ειναι ρεεε ελεος, μαζοποιησηηηηη ιουυυ" και αλλα τετοια ψευτοκουλτουροquotes, με κανουνε να θελω να παρω τα διδυμακια της Ισλανδιας, και να τους χωσω το ενα στο ενα ρουθουνι και το αλλο στο αλλο!!
Ρε παιδια... Ρε αγαπες μου...Δεν ειναι τιιιποτα παραπανω ή τιποτα σοβαροτερο απο μια πανευρωπαικη διοργανωση διαγωνισμου τραγουδιου..! Με το να το κραζετε  ή να μας απαρριθμειτε λογους για τους οποιους ολο αυτο ειναι καπιταλιστικο/ανοητο/χαζο/μη επιπεδου (DAFUCK ΔΛΔ?!?!?) ή ο,τι αλλο υποστηριζετε οτι ειναι πια, εσεις οι ιδιοι γινεστε αυτο που με τοση παραστατικοτητα περιγραφετε! Ειναι σα να γυρναω εγω και να λεω "Ποπο τι ηλιθιο το champions Leeeeeeague!!! Ας φτιαξω ομαδα στο φατσαμπουκ που να λεγεται  'Οχι! δε θα δω το champions league!!' Αχ ποσο κατεστραμμενοι και ακουλτουροι οι μαλακες που το βλεπουν?!?!" Ειναι λογικο?? Οχι!!! Και γιατι οχι?? Επειδη τη στιγμη που δε με ενδιαφερει ενα δρωμενο, απλα δε θ ασχοληθω μαζι του! Αν η παρεα μου εχει κανονισει να μαζευτει καπου να δει τον αγωνα, κι εγω δε γουσταρω  και βαριεμαι, απλα θα τους πω οτι δε με ψηνει ενας αγωνας, και θα μεινω σπιτι μου! Οπως κι εχω κανει, ως κοπελα ασχετη απο αθλητικα που ειμαι..!
Νομιζω πως κανενας αντρας δε θα γουσταρε οταν βλεπει εναν ποδοσφαιρικο π.χ. αγωνα, να εχει μια κοπελια διπλα του να γκρινιαζει ποσο πεζο και ανουσιο ειναι ολο αυτο..!
Ετσι λοιπον κι εγω, που γουσταρω να βλεπω γιουροβιζιον, ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ οταν βλεπω κατι τετοιο ταυτυχρονα να πρεπει να κανω διαλογο για ν αποκαταστησω το επιπεδο μου, που με βαση τα λογια του σπασαρ*ιδη της παρεας, ειναι υπο του μηδενος!
Και τελος....
ΟΧΙ! Τ ΟΤΙ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ ΔΕ ΣΑΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΕ ΤΕΡΑΤΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ!!
Σορι, λαθος! Ξεχασα! Απ ευθειας ουτως ή αλλως δε σας μετετρεπε!!
Το εκανε σε συνδυασμο με τ οτι ακουτε αποκλειστικα και μονο "ψαγμενη " μουσικη, και προς θεουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ! Ποτε κατωτερου επιπεδου ελληνικουρες ή αηδιες εμπορικες!
..Τ οτι πηγατε σε κλαμπ την περασμενη εβδομαδα και χτυπιοσασταν οταν επαιζε Κιαμο και Pitbull ειναι αλλο θεμα εννοειται..
Ουφ!
Τα ειπα και ξεσκασα!!
Ναι, παρατηρω μια επιθετικη διαθεση στο λογο μου, αλλα δε πειραζει!
Δε θα παθει κανεις τιποτα!
Κι αν παθει... Ας μου τα χωσει!!!
Γουσταρω!!
Επειτα κτι αλλο... εξισσου σημαντικο και σοβαρο!
Σε κανα χρονο περιπου που θ αλλαξω χρωμα στο μαλλι, να το κανω μωβ ή ασπρο??
Ως τωρα εχω δοκιμασει πλατινα, bleach blonde, strawberry blonde, ροζ, κοκκινο, πορτοκαλι, καστανο,καστανοκοκκινο, μια φορα κατα λαθος το κανα γκρι, μια αλλη κατα λαθος ψιλοπρασινο, και τωρα το εχω μαυρο!! Και το φυσικο μου ειναι ξανθωπο!!
Help me!

Αυτα γι αποψε!!
Δε μου ρχεται κατι αλλο να θελω να πω/μοιραστω...!
Και να μου ερχοταν δηλαδη, το μπλογκ αυτο το θελω να ειναι σα marshmellow:
γλυκο, αναλαφρο, ομορφο, και διασκεδαστικο (οσο διασκεδαστικο μπορει να ειναι ενα μπλογκ...!).
Οποτε, δεν ενδεικνυνται ολα τα θεματα και οι σκεψεις που περνουν απ το κεφαλι μου να γραφτουν εδω =/
Αυτααα γι αποψε!
Φιλαρες και ονειρα γλυκα και σεξυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου